سرخط خبرها

کوهیان: با کاله نبرد سختی داشتیم| نگرفتن بازیکن خارجی تصمیم باشگاه بود

  • کد خبر: ۱۰۳۷۷۹
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کوهیان: با کاله نبرد سختی داشتیم| نگرفتن بازیکن خارجی تصمیم باشگاه بود
تیم بسکتبال ذوب آهن با شکست کاله راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از برتری ۲ بر صفر مقابل کاله آمل و صعود به نیمه‌نهایی درباره بازی اول مقابل این حریف گفت:بازی سختی شد و نوسان داشتیم و همین باعث شد خیلی ریتم یکنواختی نداشتیم شروع پلی‌آف و بازی اول حساسیت بسیار بالایی دارد و از بازی‌های دیگر سخت‌تر است.  در زمان‌هایی از بازی در حمله و دفاع بهم ریختگی داشتیم و باعث شد در حمله خوب کار نکنیم و در دفاع گل‌هایی بخوریم که با پیش زمینه قبلی نباید نخوریم.
او درباره دیدار دوم هم مقابل این حریف گفت: در طول بازی بهم ریختگی داشتیم. جا‌هایی هم خوب عمل نکردیم، ولی از یک جایی به بعد بازیکنان واقعاً منسجم شدند و فکر می‌کنم جریان بازی را مدیریت کردند و با حفظ تمپوی بازی، موفق شدیم بازی را ببریم.
کوهیان درباره رسیدن به قهرمانی نیز گفت: فکر می‌کنم باید وارد مرحله اول پلی آف بشویم و ببینیم تیم‌ها در طول مسابقات چطور محک می‌خورند، آنوقت شاید بتوانیم واضح‌تر در این باره صحبت کنیم.
او درباره تیم کاله هم گفت: کاله تیم جنگنده و جوانی است استعداد‌های زیادی دارند. بازیکنان خارجی و کادرفنی خوبی دارند. سالهاست باهم کار می‌کنند و تیم ساده‌ای نبودند و مقابل ما هم خیلی خوب کار کردند.
کوهیان درباره دلیل نگرفتن بازیکن خارجی گفت: نگرفتن بازیکن خارجی تصمیمی بود که باشگاه گرفت. در طول لیگ بسیار سخت حرکت کردیم و بچه‌ها باید فشار مضاعفی را تحمل کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->